milou-in-mexico.reismee.nl

wijn proeven & mojito's

Hallo allemaal,


Na een aantal verzoekjes voor een nieuw verhaal ben ik toch maar even in mijn geheugen gaan graven wat ik nu toch weer allemaal beleefd heb, en ik moet jullie teleurstellen dat is helaas niet zo veel. Op de dag dat ik mijn verhaal geplaatst had, heb ik nog wel iets grappigs mee gemaakt. Ik had een soort van liefdesgedicht ontvangen van een of andere lelijke, oude, onbekende, vage gast bij mij op de uni. Super leuk natuurlijk, maar niet van zo’n iemand en voor degene die ik het nog niet weten ik heb een vriendje (Emmanuel) dus helaas voor die gast!


De woensdag van die week had ik een vrije dag, maar helaas kon ik daar niet van genieten want ik was weer ziek. Heb heel de dag niks naar binnen gekregen want had super erge buikkrampen, dus heel saai de hele dag in mijn bed gelegen. Donderdag ging het al een stuk beter, maar toch nog maar niet naar college gegaan. Maar goed ook want later bleek die niet door te gaan, wat een geluk heb ik toch

Wink
. De vrijdag een rustig vrij dagje gehad en ’s avonds lekker pannenkoeken gebakken voor 5 man, maar dat was het zeker waard want smaakte heerlijk. En daarna nog gezellig spelletjes gedaan en niet al te laat naar bed want de volgende stond een uitje op de planning en dus vroeg op. Zaterdag met Antonio, Fernando en Laura naar Querétaro geweest een stad 3 uur verderop. Terwijl de jongens aan het ontbijten waren hebben Laura en ik ff een snelle stadswandeling gemaakt van 20 min haha, want we waren daar alleen ff om te eten. Daarna naar Freixenet, een soort van wijnhuis, waar we ook een rondleiding hebben gemaakt door de wijnkelders, best interessant allemaal. En als aandenken mochten we het mooie champagneglas houden (leuk kadootje voor omaatje dus). Op de terugweg nog ff naar een of andere reuze steen geweest die Bernal heet, zie foto’s. En daarna weer in Querétaro gegeten. En toen werd het wachten van Laura en mij eindelijk beloond want we konden als toetje Churros eten. Ja die dingen zijn hier alleen maar overdag te koop, laat ik het nou net als toetje willen, maar dat is onmogelijk in geen restaurant is het te verkrijgen.


Zondag verder niks bijzonders meer gedaan en in de week ook niks, gewoon braaf naar college geweest en donderdag was het weer lekker weekend. Er stond een spelletjesavond (met alcohol) in het huis van een vriend op het programma. Eerst gemext, waarmee Laura super veel moest drinken. Toen maar over gegaan op kingsen, waar ik normaal gesproken goed in ben, maar helaas is het in het spaans net ff wat moeilijker. Dus ik was geregeld de Sjaak en met aardig wat alcohol op de stad in gegaan. Voordat ik de kroeg in wilde gaan bleek er een vogel in mijn haar gepoept te hebben, ja hoor dat had ik weer. Gelukkig had ik mijn kammetje bij, dus heb het er zo goed als uit kunnen kammen. Daarna Nederlandse les gegeven aan mijn Mexicaanse vrienden, super grappig klinkt nogal gay namelijk. Daarna maar van kroeg verandert, en onderweg kwamen we de super knappe jongen van Valenciana tegen. Maar Laura had het niet gezien dus ik stond kei hard over straat in het Nederlands naar haar te schreeuwen (kunnen jullie je vast niet voorstellen

Wink
) en staan wijzen naar die gast. Dus Laura stond een beetje voor lul en moest wel wat zeggen whahaa. Daarna kort voorgesteld en een kus op mijn wang ontvangen, die ik dus niet meer gewassen heb
Wink
haha en maar verder gegaan naar de kroeg. Daar een nieuwe poging gedaan tot salsa dansen, maar als je de pasjes niet kent is dat toch best lastig. In die kroeg eindelijk kennis gemaakt met een andere Nederlander, die Emmanuel had leren kennen bij zijn Uni, was wel leuk verder en om 6 uur lag Milou dan eindelijk in der bedje. Heerlijk uitgeslapen en de volgende dag weer naar het openlucht zwembad geweest om een beetje uit te brakken, al had ik geen kater gelukkig.


Tja toen duurde het weer een tijdje voordat ik noemenswaardigs meemaakte. Gewoon college gevolgd en verder niks bijzonders. Heb ondertussen wel een 9 en een 10 terug gehad voor 2 verslagen, waarvan het grootste gedeelte rechtstreeks van internet kwam, niet te geloven toch?! Lang leve Wikipedia. Vorig weekend een meidenweekend gehad, want Emmanuel en de jongens hadden voetbaltoernooi (waarmee ze helaas in de finale verloren hadden). Nog naar Cristo Rey geweest, een groot standbeeld, want dat moesten we van de lerares van geschiedenis. Super leuke busrit gehad van 1,5 uur over zandweggetjes heerlijk door elkaar geschut dus. Als het beeld het nou ook nog waard was, maar helaas voor mij als geen gelovige had het niet zo veel betekenis. Toen maar weer lekker terug in de hobbelbus van 1,5 uur. ’s Avonds nog op stap geweest en een Mojito van een liter gedronken, met als gevolg dat ik tot aan de volgende dag 1 uur 7x naar de wc geweest ben, geen groot succes dus haha.


En toen begon er weer een nieuwe week met colleges. Donderdag het weekend weer goed ingeluid en op stap geweest. Eerst een paar nieuwe vrienden gemaakt en daarna met 2 jongens van de Uni naar huis gegaan, waar we iets van 2 uur lang dansles hebben gekregen. Haha was echt een grap, ging in het begin voor geen meter, maar daarna steeds beter. Misschien wordt het toch nog wat. Vrijdags weer lekker naar het zwembad geweest om voor te bruinen voor ons lange weekend strand, want donderdag is het eindelijk zo ver 2,5 week ongeveer vakantie!!! Yeahhhhh. Eerst alleen nog ff 4 daagjes colleges volgen.


Nou dit was het weer voor deze keer! De volgende keer zal ik wat eerder een verhaal plaatsen over mijn belevenissen van de vakantie!


Liefs xx

Reacties

Reacties

Puk

Jeeeej! Weer een verhaaltje :p En het klinkt toch alsof je behoorlijk wat doet. Een heeele fijne vakantie gewenst!

Annie

Joehoeee.... gekke geit dat je ook bent he. Klinkt weer goed het verhaal, en wat ben je al bruin man! Stinkerd.. Maar goed ik heb ook al een paar rondjes gereden op de bike, dus ik ben ook geen sneeuwpop meer :) Geniet lekker van je vakantie en we spreken elkaar daarna weer op skype.

Big kiss en een hele dikke knuffel

Ruud MJ

Ha lieve meid, leuk om weer wat van je te horen! Het was een heel verhaal. We zijn er dus even echt voor gaan zitten. En nu weten we ook hoe je vriend eruit ziet. Is hij leuk, gezellig, spontaan sexy enz.!!!!! Nou geniet maar van het land en elkaar. De studie gaat volgens ons naar wens. Je scoort hoge punten. En nu bijna vakantie. Heel veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!