milou-in-mexico.reismee.nl

Laatste maandje in Guanajuato

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie iets van me gehoord hebben, dus tijd voor een nieuw verhaal. Dit keer over mijn belevenissen van de laatste maand in Guanajuato. Ja aan alles komt helaas een eind.

Heel veel bijzondere dingen heb ik niet gedaan, de laatste maand hier in Guanajuato bestond met name uit veel op stap, studeren (ja dit x wel) en veel tijd met Christian, mijn nieuwe vriendje (ja alweer een nieuw vriendje haha). Aan het eind van de periode moest ik 3 verslagen inleveren (ong 10-15 kantjes) en ik had 1 tentamen. Dit zorgde voor veel stress, want het ging allemaal lekker op zijn Mexicaans. In de laatste week kregen we namelijk pas te horen, waar het verslag en alles precies uit moest bestaan. Heel veel eerder had je dus niet kunnen beginnen. Wat zorgde voor een nogal stressvolle laatste week. Maar alles was uiteindelijk gelukt. En zoals het er nu naar uitziet ook met succes, heb namelijk al 3 van de 4 punten terug, een 9 en 2 keer een 9,5 whahaa echt een grap, zoiets is in Nederland niet mogelijk. Maar dat zijn dus weer mooi studiepunten binnen

Laughing

En dan nu puntje Christian. Nadat het uit was met Emmanuel is het eik begonnen (wat slecht, ja sorry). We hebben maar iets van 3 weken echt contact gehad, maar dat was super. Heb 3x bloemen ontvangen en 1x zelfs een ketting met oorbellen. Ja de mannen hier zijn heel romantisch, kunnen de Nederlanders nog iets van leren

Wink
Maar ook daaraan kwam een eind, het laatste weekend dat we samen hadden, veel in zijn kamer doorgebracht. Echt een feest, hij woont namelijk hoog op de berg, 269 trappen klimmen pffff een hele opgave dus. Maar ook aan dat feest kwam een eind. Maandag met veel tranen afscheid genomen, wat een ramp!!! Daarom nog maar besloten om nog een x naar hem te gaan in Leon (een plaats hier een uur met de bus vandaan) en dat was gisteren. Nog een leuke dag gehad en dit keer afscheid genomen met minder tranen. Gelukkig komt hij de laatste dag nog naar Guadalajara, voordat ik naar Nederland ga.

In de laatste schoolweek ook allemaal afscheidsetentjes en borrels gehad. Was echt raar, niet dat ik zoveel goede vrienden gemaakt heb, maar toch jammer allemaal. Van de uni nog een afscheidsetentje gehad, wat gezellig was. En nog een super mooi shirt (NOT) van de uni gekregen. Weer een pyjama erbij haha. De volgende dag had Christian nog een afscheidsfeestje georganiseerd bij iemand thuis, wat ook erg gezellig was. En gister nog naar onze stamkroeg geweest om ook daar afscheid te nemen. Nog op de muur geschreven, zodat het wel duidelijk is dat er Nederlanders zijn geweest

Laughing

(Sorry mijn verhaal is een nogal hak op de tak verhaal geworden merk ik nu, haha)

Tjaa echt aan alles komt een eind. Ik typ hier nu mijn verhaal en morgen ga ik Guanajuato verlaten. Heb erg genoten van mijn tijd hier en vind het heel erg jammer om weg te gaan. Maar gelukkig staat er een mooie reis op de planning (naar zuid Mexico, Yucatan en Cuba, heb er zin in) Ik weet niet of ik tijdens mijn reis nog tijd heb verhalen te plaatsen, maar ik doe mijn best.

Dus voor de laatste x:

liefs uit Guanajuato

Reacties

Reacties

Anne

Wat is dat nou.... ben ik gewoon de eerste die hier een verhaaltje typt :) nou een hele eer hoor miloutje. heel veel plezier op je reisje in ieder geval en geniet er nog maar lekker van! Voor je het weet zit je weer tussen die koude kikker hollanders ;) Dag dag...

Big kiss en een knuffel

Leonne

Heee Milou!!!

Dus we kunnen je toch opgeven voor All you need is lovee :) Nou geniet nog even van je laatste daagjes daar aan de andere kant van de wereld. En heel veel plezier op reis!!!

Liefs Leo

Elke

Ja of we kunnen je opgeven voor grenzeloos verliefd! Zie je.. genoeg kansen om hem nog eens te ontmoeten ;) Nou heel veel plezier nog op je reis en tot snel! Kus x

Ruud Marie José

Fijn dat je zo genoten hebt van deze paar maanden. En je studiepunten binnengehaald hebt. Maar die reis lijkt me ook wel wat! Maak er iets moois van. Is wel zonder Christian, maar dat zou misschien ook maar te veel afleiden!!! Ik ga nu nog even je foto's bekijken, maar ik wilde eerst nog even antwoord geven. Weet niet of je nog in de gelegenheid bent om dit anders te lezen. Nou meisje heel veel plezieren lekker genieten van al dat fraais. Liefs.

Margreeth en Jacques

Ha die Milou-tje, Nou aan alles kun je wel zien dat je enorm geniet. Leuke foto,s, mooie sfeer met die paarden, ziet er gaaf uit.
En wat wij van jou ook erg knap vinden, is dat je op je eigen wijze toch maar weer je studiepunten bij elkaar haalt, chapeau! Ga nu maar nog even lekker genieten van je vakantiereis, Cuba lijkt mij heel bijzonder om te ervaren.
Margreeth en ik gaan Woensdag a.s. (8 juni) een maandje naar Frankrijk en als wij terug komen duurt het niet lang meer jou te kunnen zien bij je mama thuis, ook wel weer leuk, toch? Nou meid, geniet bewust van alles nog, het zal een periode uit je leven zijn die je nooit meer vergeet. dikke kus van,....Greetje en Sjakkie, doei......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!